Yazılım Mühendisliği

İnternet Sitesi: https://www.belek.edu.tr/Anasayfa/Akademi?programkodu=7

Telefon: 444 1 264

Fax : -

E-Mail: info@belek.edu.tr

Bölüm Başkanı: Prof. Dr. Abdullah KUZU

MİSYONUMUZ

Antalya Belek Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Yazılım Mühendisliği Bölümünün misyonu yenilikçi ve özgün eğitim ve araştırma imkanları hazırlamak, yazılım mühendisliği alanındaki en güncel bilgilere sahip olmak, yeni bilgiler üretebilmek, bu bilgiyi yaymak ve gerektiğinde ürüne dönüştürmek, bilgisayar teknolojilerini takip ederek yetkin bir şekilde kullanabilen, problemlere bağımsız çözümler üretebilen, disiplinler arası çalışabilen yazılım mühendisleri yetiştirmektir.

 

  • Güncel teknolojik gelişmeleri yakalayabilen ve güncel teknolojiyi kullanarak yazılım sektörüne katkı sunabilen yenilikçi bir bölüm olmak,

 

  • Ülkemize, problemlere analitik bakış açısıyla yeni yaklaşımlar sunabilen mühendisler kazandırmak,

 

  • Etik, milli ve ahlaki değerlere sahip yazılım dünyasının beklentilerini karşılayabilecek düzeyde teknik açıdan donanımlı mühendisler yetiştirmektir.

 

VİZYONUMUZ

Antalya Belek Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Yazılım Mühendisliği Bölümünün vizyonu sırasıyla bölgemizde, ülkemizde ve uluslararası alanda yazılım mühendisliği alanında bir mükemmeliyet merkezi haline gelmektir. Akademik kadrosunun zenginliği, uzmanlık alanlarının genişliği, açılan derslerin çeşitliliği, yapılan bilimsel yayın ve yürütülen proje sayısı, yüksek lisans ve doktora programlarının kalitesi, laboratuvar ve araştırma imkanları, uluslararası programlardaki ortaklıkları gibi birçok açıdan önde gelen ve iyi tanınan bir bölüm haline gelmektir.

 

  • Ülkemizin ihtiyaç duyduğu ve dışa bağımlı olduğu alanlardaki yazılım ihtiyaçlarını daha asgari düzeye çekmek ve katma değeri yüksek yazılım ürünlerini yurt dışına ihraç etmek,

 

  • Bilgi teknolojileri, yapay zekâ, siber güvenlik ve gömülü sistemler gibi ülkemizin ihtiyaç duyduğu kritik alanlarda lisans ve lisansüstü düzeyde hizmet edebilecek genç mühendisler ve araştırmacılar yetiştirmek,

  • Özellikle yazılım açısından ürettiği bilimsel ve teknolojik faaliyetleriyle gerek ülkemizde gerekse yurtdışında tanınan bir bölüm olmaktır.

 

TEMEL DEĞERLERİMİZ

Antalya Belek Üniversitesi Yazılım Mühendisliği Bölümünün değerleri bilimsel standartlara uygun şekilde ulusal ve uluslararası standartlarda etik unsurları gözeterek öğrenci yetiştirmek ve bilim üretmektir. Ayrıca ortak BU kurumsal değerlerimiz ve Mühendislik-Mimarlık Fakültesi ile eş güdümlü olarak bölümümüzün değerleri:

 

  • Şeffaflık,

  • Bilimsellik,

  • Yenilikçilik,

  • Etik Değerlere bağlılık,

  • Sürekli gelişme,

  • Ulusal ve uluslar arası işbirliğidir.

 

EĞİTİM AMAÇLARIMIZ

Antalya Belek Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Yazılım Mühendisliği Bölümünün eğitim amaçları sırasıyla bilimsel araştırma-geliştirme faaliyetlerini artırmak, eğitim ve öğretim faaliyetlerini ulusal ve uluslararası standartlarda gerçekleştirmek, Kamu-Üniversite-Sektör iş birliğini artırmak ve kurumsal kapasiteyi artırmak ve kurum kültürünü geliştirmektir. Ayrıca Yazılım Mühendisliği Bölümünün temel amacı, kültürel ve etik değerleri özümsemiş, topluma, çevreye ve evrensel insanlık değerlerine saygılı, tasarım ve teknolojide yenilikçiliği ve girişimciliği hedefleyen, toplumsal sorumluluklarına duyarlı, genç yazılım mühendisleri yetiştirmektir. 

HEDEFLERİMİZ

Eğitim amaçlarımız çerçevesindeki bölüm hedeflerimiz  aşağıdaki gibidir:

 

  • Bilimsel araştırma-geliştirme faaliyetlerini artırmak,

 

  • Eğitim ve öğretim faaliyetlerini ulusal ve uluslararası standartlarda gerçekleştirmek,

 

  • Kamu-Üniversite-Sektör iş birliğini artırmak,

 

  • Kültürel ve etik değerleri özümsemiş, topluma, çevreye ve evrensel insanlık değerlerine saygılı, tasarım ve teknolojide yenilikçiliği ve girişimciliği hedefleyen, toplumsal sorumluluklarına duyarlı, genç mühendisler yetiştirmek,

 

  • Kurumsal kapasiteyi artırmak ve kurum kültürünü geliştirmektir.

YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜNÜN GENEL TANITIMI

Bölümün açılması hususu 25/01/2017 tarihinde 2017/1 numaralı Senato kararı ile kabul edilmiştir. Karara ilişkin Yazılım Mühendisliği bölümünün açılışı 08/02/2017 tarihinde gerçekleşmiştir.

Üniversitemizde Yazılım Mühendisliği Bölümü ilk öğrencilerini 2021-2022 Eğitim Öğretim yılında alarak eğitime başlamıştır.

ÖSYM 2023 Kontenjanı: 25

Puan Türü: Sayısal

Eğitim Dili: Türkçe

Eğitim Türü: Örgün

Eğitim Süresi: 4 Yıl

Eğitim Yeri: Üniversite Kampüsü

Kabul Koşulları: Mühendislik programlarına (Orman, Ziraat, Tarım Bilimleri ve Teknolojileri, Su Ürünleri/Su Bilimleri Fakülteleri programları ile Ağaç İşleri Endüstri Mühendisliği, Biyosistem Mühendisliği, Balıkçılık Teknolojisi Mühendisliği, Su Ürünleri Mühendisliği, Su Ürünleri Endüstrisi Mühendisliği programları hariç; Ziraat Fakültelerinin Gıda Mühendisliği programları dâhil.); programın, yerleştirme puan türünde başarı sırası 300 bininci sırada olan adayın yerleştirme puanının altında yerleştirme puanına sahip adaylar yerleştirilmeyecektir (Ek puansız yerleştirme puanının başarı sırası dikkate alınır.). Bu şartı sağlamayan adaylar ilgili programı tercih edemeyeceklerdir. Bu şartı sağlayamayan adayların, tercih yapmış olsalar bile ilgili tercihleri yerleştirme işlemine alınmayacaktır (genel kontenjan ve diğer kontenjan türleri dâhil.).

Bölümümüze SAY- AYT puanıyla %50/%100 burslu olarak öğrenci alımı yapılmıştır. Programa yerleşen öğrencilerin 30 iş günü zorunlu stajları bulunmaktadır. Öğrenciler stajlarını ulusal ve uluslararası yazılım sektörü ile ilgili genellikle AR-GE firmalarında yapmaktadır.

Yazılım Mühendisliği Bölümü, lise öğrenimi sonrasında 4 yıllık lisans eğitimi vermektedir.

 

 

 

T: Teori        U: Uygulama     UK: Ulusal Kredi      AKTS: Avrupa Kredi Transfer Sistemi

 

Eğitim – Öğretim Uygulama Alanları ve Program Olanakları

Yazılım Mühendisliği Bölümümüz, yazılım sistemlerinin tasarımı, geliştirilmesi, test edilmesi ve bakımı konularında profesyonel beceriler kazandırmayı amaçlayan bir mühendislik disiplinidir. Bu alanda eğitim gören öğrenciler, teorik bilgilerle donatılırken aynı zamanda pratik uygulamalar ve projeler aracılığıyla gerçek dünya deneyimi edinirler.

Eğitim ve Öğretim Uygulama Alanları

Yazılım Mühendisliği bölümü eğitimi, çeşitli alanlarda uygulama ve pratik yapma fırsatları sunar. Bu alanlar şunlardır:

  1. Akademik Projeler:
    • Öğrenciler, dönem projeleri ve bitirme projeleri gibi çeşitli akademik projelerde yer alarak teorik bilgilerini pratiğe dökme şansı bulurlar.
    • Proje yönetimi, takım çalışması ve yazılım geliştirme döngüsü hakkında deneyim kazanırlar.

 

  1. Staj ve İş Deneyimi:
    • Birçok yazılım mühendisliği programı, öğrencilerin gerçek dünya iş deneyimi kazanmaları için zorunlu staj programları içerir.
    • Öğrenciler, yazılım firmalarında veya ilgili sektörlerde staj yaparak profesyonel çalışma ortamlarını deneyimlerler.
  2. Laboratuvar Çalışmaları:
    • Yazılım mühendisliği eğitiminin önemli bir parçası olan laboratuvar çalışmaları, öğrencilerin çeşitli yazılım araçları ve teknolojilerini kullanarak uygulamalı eğitim almasını sağlar.
    • Algoritma geliştirme, veri yapıları, veri tabanı yönetimi ve yazılım testi gibi konularda pratik yaparlar.
  3. Açık Kaynak Projeler:
    • Öğrenciler, açık kaynak topluluklarına katkıda bulunarak gerçek dünya projelerinde yer alabilirler.
    • Bu, hem portföylerini geliştirmelerine hem de topluluk içinde tanınmalarına yardımcı olur.
  4. Yarışmalar ve Hackathonlar:
    • Yazılım mühendisliği öğrencileri, çeşitli kodlama yarışmaları ve hackathonlara katılarak yeteneklerini sergileyebilirler.
    • Bu etkinlikler, problem çözme yeteneklerini ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmelerine yardımcı olur.

Program Olanakları

Yazılım Mühendisliği bölümümüz, öğrencilerin kariyer hedeflerine ulaşmalarını desteklemek için çeşitli olanaklar sunar:

  1. Müfredat ve Ders İçerikleri:
    • Programlar, temel bilgisayar bilimleri dersleri ile başlar ve ileri seviye yazılım mühendisliği konularıyla devam eder.
    • Ders içerikleri, algoritmalar, veri yapıları, yazılım tasarımı, yazılım testi, veri tabanı yönetimi, yapay zeka, makine öğrenimi ve bulut bilişim gibi geniş bir yelpazeyi kapsar.
  2. ERASMUS İmkanı:
    • Öğrencilerin uluslararası boyutta çok disiplinli bir eğitim alarak kariyer seçeneklerini genişletmelerini sağlar.
  3. Araştırma ve Geliştirme Laboratuvarları:
    • Üniversitemiz, öğrencilere ileri seviye araştırmalar yapma fırsatı sunan araştırma laboratuvarları ve merkezleri sağlar.

 

  • Öğrenciler, akademik araştırmalara katılarak yeni teknolojiler ve yazılım çözümleri geliştirebilirler.

 

  1. Kariyer Danışmanlığı ve Destek Hizmetleri:
    • Kariyer merkezleri, öğrencilere staj, iş bulma ve kariyer planlama konularında destek sağlar.
    • İşverenlerle düzenlenen kariyer günleri ve fuarları, öğrencilerin iş dünyası ile bağlantı kurmalarına yardımcı olur.
  2. Uzaktan Eğitim ve Çevrimiçi Kurslar:
    • Birçok program, uzaktan eğitim olanakları sunarak öğrencilere esneklik sağlar.
    • Çevrimiçi kurslar, öğrencilere istedikleri zaman ve yerde eğitim alma imkanı tanır.

Yazılım Mühendisliği eğitimi ve bölümümüz, öğrencilere hem teorik bilgi hem de pratik deneyim kazandırarak onları geleceğin yazılım profesyonelleri olarak yetiştirir. Eğitim ve öğretim uygulama alanları, akademik projelerden stajlara, laboratuvar çalışmalarından açık kaynak projelerine kadar geniş bir yelpazede yer alır. Program olanakları ise öğrencilerin kariyer hedeflerine ulaşmalarını destekleyecek çeşitli fırsatlar sunar. Bu sayede, yazılım mühendisliği öğrencileri, dinamik ve sürekli gelişen bir sektörde başarılı bir kariyer için gerekli donanıma sahip olurlar.

Programdan Mezun Olan Öğrencilerin Hedeflenen Kazanımları:

Yazılım mühendisliği programları, mezunlarının sektörde başarılı ve etkili profesyoneller olmalarını sağlamak amacıyla belirli kazanımları hedefler. İşte bu hedeflenen kazanımlar:

  1. Temel Bilgi ve Beceri:
    • Yazılım mühendisliğinin temel prensiplerini, teorilerini ve metodolojilerini kavrayabilme.
    • Algoritma geliştirme, veri yapıları, yazılım tasarımı ve yazılım testi konularında derinlemesine bilgi sahibi olma.
  2. Problem Çözme ve Analitik Düşünme:
    • Karmaşık mühendislik problemlerini tanımlayabilme, analiz edebilme ve uygun çözüm yöntemlerini geliştirebilme.
    • Analitik düşünme ve problem çözme becerilerini etkili bir şekilde kullanabilme.

 

 

  1. Yazılım Tasarımı ve Geliştirme:
    • Modern yazılım geliştirme araçları ve teknikleri kullanarak yüksek kaliteli yazılım sistemleri tasarlayıp geliştirebilme.
    • Yazılım mimarisi, tasarım desenleri ve programlama dilleri konularında ileri düzeyde bilgi ve deneyim kazanma.
  2. Proje Yönetimi ve Takım Çalışması:
    • Yazılım projelerini planlama, yönetme ve zamanında teslim etme yetkinliğine sahip olma.
    • Etkili takım çalışması ve iletişim becerileri ile projelerde verimli bir şekilde çalışabilme.
  3. Yazılım Doğrulama ve Geçerleme:
    • Yazılım doğrulama ve geçerleme tekniklerini kullanarak yazılım sistemlerinin kalitesini ve güvenilirliğini artırma.
    • Test planları oluşturma, test süreçlerini yürütme ve sonuçları değerlendirme becerisi kazanma.
  4. Etik ve Mesleki Sorumluluk:
    • Yazılım mühendisliği uygulamalarında etik kurallara ve profesyonel sorumluluklara uyma bilincine sahip olma.
    • Yazılım sistemlerinin toplumsal, hukuki ve çevresel etkilerini göz önünde bulundurma.
  5. Yaşam Boyu Öğrenme:
    • Teknolojideki hızlı değişimlere ayak uydurabilmek için sürekli öğrenme ve kendini geliştirme bilinci kazanma.
    • Yeni yazılım araçları, dilleri ve metodolojileri öğrenme yeteneğine sahip olma.
  6. İletişim Becerileri:
    • Yazılı ve sözlü iletişim becerilerini kullanarak teknik bilgileri ve projeleri etkili bir şekilde sunabilme.
    • Teknik raporlar hazırlama, proje dökümantasyonları yapma ve paydaşlarla iletişim kurma becerisi kazanma.
  7. Veri Yönetimi ve Analizi:
    • Büyük veri setlerini yönetme, analiz etme ve anlamlı sonuçlar çıkarma yeteneğine sahip olma.
    • Veri tabanı yönetim sistemlerini kullanarak veri modelleme ve sorgulama becerisi kazanma.

 

  1. Girişimcilik ve Yenilikçilik:
    • Yazılım çözümleri geliştirme sürecinde yenilikçi ve yaratıcı düşünme becerisi kazanma.
    • Girişimcilik ruhunu benimseyerek yeni yazılım ürünleri ve hizmetleri geliştirebilme.

Bu kazanımlar, yazılım mühendisliği mezunlarının iş dünyasında ve akademik alanda başarılı olmalarını sağlamak için tasarlanmıştır. Öğrencilerin bu hedeflenen kazanımları elde etmeleri, onları dinamik ve sürekli gelişen bir sektörde rekabetçi ve etkili profesyoneller haline getirir.

YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ GİRİŞ KOŞULLARI

Mühendislik programlarına (Orman, Ziraat, Tarım Bilimleri ve Teknolojileri, Su Ürünleri/Su Bilimleri Fakülteleri programları ile Ağaç İşleri Endüstri Mühendisliği, Biyosistem Mühendisliği, Balıkçılık Teknolojisi Mühendisliği, Su Ürünleri Mühendisliği, Su Ürünleri Endüstrisi Mühendisliği programları hariç; Ziraat Fakültelerinin Gıda Mühendisliği programları dâhil.); programın, yerleştirme puan türünde başarı sırası 300 bininci sırada olan adayın yerleştirme puanının altında yerleştirme puanına sahip adaylar yerleştirilmeyecektir (Ek puansız yerleştirme puanının başarı sırası dikkate alınır.). Bu şartı sağlamayan adaylar ilgili programı tercih edemeyeceklerdir. Bu şartı sağlayamayan adayların, tercih yapmış olsalar bile ilgili tercihleri yerleştirme işlemine alınmayacaktır (genel kontenjan ve diğer kontenjan türleri dâhil.). Dolayısıyla Yazılım Mühendisliği bölümüne giriş koşulları ÖSYM tarafından belirlenmekte olup adayların en az sayısal puanda 300000 sıralamasına girmesi gerekmekte olup ÖSYM tarafından yapılan sıralamaya göre bölümümüze yerleşilmektedir. ÖSYM tarafından bölümümüze SAY- AYT puanıyla %50/%100 burslu olarak öğrenci alımı yapılmaktadır.

 

YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ MEZUNİYET KOŞULLARI

Bölümümüzde 240 AKTS değerine sahip olan ve en az 2.00 ortalamayı tutturan 8 yarıyıllık öğretim planındaki dersleri başaran ya da başarmış sayılan öğrenci mezun sayılır. AKTS eksiği olan öğrenci seçmeli ders alarak şartı sağlayabilir. Mezuniyet aşamasında AKTS eksiği (toplam 240 AKTS) olacak olan öğrenciler, bu eksikliklerini 7 veya 8. dönemlerde teknik seçimlik dersler ile tamamlayacaklardır. Ayrıca öğrencilerimizin mezuniyeti için 30 iş günlük staj çalışmasını başarı ile gerçekleştirmeleri gereklidir.

 

YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ MEZUN İSTİHTAM PROFİLLERİ

Yazılım mühendisliği bölümü mezunları, teknoloji ve dijital dönüşümün hızla ilerlediği günümüzde oldukça geniş bir istihdam yelpazesinde çalışma fırsatına sahiptir. İşte yazılım mühendisliği mezunlarının istihdam profillerinden bazıları şunlardır:

 

  1. Yazılım Geliştirici

Görevleri: Yazılım tasarlamak, kodlamak, test etmek ve bakımını yapmak.

Çalışma Alanları: Web geliştirme, mobil uygulama geliştirme, masaüstü yazılım geliştirme, oyun geliştirme, gömülü sistemler.

  1. Veri Analisti ve Veri Bilimcisi

Görevleri: Büyük veri setlerini analiz etmek, veri modelleri oluşturmak, veri görselleştirmesi yapmak.

Çalışma Alanları: Finans, sağlık, e-ticaret, eğitim, pazarlama.

  1. Sistem Analisti

Görevleri: İş gereksinimlerini analiz etmek, yazılım çözümleri önermek ve mevcut sistemleri iyileştirmek.

Çalışma Alanları: Kurumsal yazılım geliştirme, ERP sistemleri, CRM sistemleri.

  1. Siber Güvenlik Uzmanı

Görevleri: Sistem ve ağ güvenliğini sağlamak, güvenlik açıklarını tespit etmek, güvenlik politikaları oluşturmak.

Çalışma Alanları: Bankacılık, finans, sağlık, kamu sektörü, büyük ölçekli şirketler.

  1. Yazılım Test Uzmanı

Görevleri: Yazılım uygulamalarını test etmek, hata ayıklamak, kalite kontrol süreçlerini yürütmek.

Çalışma Alanları: Her tür yazılım geliştirme firması, oyun geliştirme, mobil uygulama geliştirme.

  1. Proje Yöneticisi

Görevleri: Yazılım projelerini planlamak, yürütmek ve yönetmek, proje ekiplerini koordine etmek.

Çalışma Alanları: Yazılım geliştirme şirketleri, danışmanlık firmaları, büyük kurumsal firmalar.

  1. Bulut Mühendisi

Görevleri: Bulut tabanlı çözümler tasarlamak ve yönetmek, bulut platformları üzerinde uygulama geliştirmek.

 

Çalışma Alanları: Teknoloji şirketleri, veri merkezi işletmeleri, büyük ölçekli firmalar.

  1. Yapay Zeka ve Makine Öğrenimi Mühendisi

Görevleri: Yapay zeka algoritmaları geliştirmek, makine öğrenimi modelleri oluşturmak ve uygulamak.

Çalışma Alanları: Teknoloji firmaları, araştırma laboratuvarları, sağlık, finans, otomotiv.

  1. DevOps Mühendisi

Görevleri: Yazılım geliştirme ve BT operasyonları arasında entegrasyonu sağlamak, sürekli entegrasyon ve sürekli teslimat süreçlerini yönetmek.

Çalışma Alanları: Teknoloji şirketleri, yazılım geliştirme firmaları, büyük ölçekli firmalar.

  1. Danışman ve Eğitmen

Görevleri: Şirketlere yazılım çözümleri konusunda danışmanlık yapmak, eğitim programları oluşturmak ve yürütmek.

Çalışma Alanları: Danışmanlık firmaları, eğitim kurumları, serbest çalışma.

  1. Girişimci

Görevleri: Kendi yazılım projelerini ve startup'larını başlatmak ve yönetmek.

Çalışma Alanları: Teknoloji sektörü, inovasyon merkezleri, kuluçka merkezleri.

Yazılım mühendisliği mezunları, hem yerel hem de global pazarda iş bulma şansına sahiptir. Teknoloji ve dijital dönüşümün hızla ilerlediği günümüzde, yazılım mühendisleri hemen hemen her sektörde aranan profesyoneller arasındadır.

YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ GÖREVLERİ TANIMI

Yazılım mühendisliği, geniş bir görev yelpazesini kapsayan çok disiplinli bir alandır. Yazılım mühendislerinin genel görev tanımları şunlardır:

  1. Yazılım Tasarımı ve Geliştirme

Görevleri: Kullanıcı gereksinimlerini anlamak ve analiz etmek, yazılım çözümleri tasarlamak ve geliştirmek. Bu, hem yeni yazılımların oluşturulmasını hem de mevcut yazılımların güncellenmesini içerir.

Araçlar ve Teknolojiler: Programlama dilleri (örneğin, Java, Python, C++), yazılım geliştirme ortamları (IDE'ler), versiyon kontrol sistemleri (Git).

  1. Yazılım Testi ve Kalite Güvencesi

 

Görevleri: Yazılımların hatasız çalıştığını doğrulamak için test planları oluşturmak ve uygulamak, yazılımda bulunan hataları (bugları) tespit edip düzeltmek.

Araçlar ve Teknolojiler: Test otomasyon araçları (Selenium, JUnit), hata takip sistemleri (JIRA), manuel test teknikleri.

  1. Sistem ve Yazılım Bakımı

Görevleri: Yazılım sistemlerini düzenli olarak izlemek ve bakımını yapmak, performans sorunlarını çözmek ve yazılımı güncel tutmak.

Araçlar ve Teknolojiler: Performans izleme araçları (New Relic, Dynatrace), bakım ve destek araçları.

BÖLÜM KALİTE KURULU

Prof. Dr. Abdullah KUZU (Başkan)

Doç. Dr. Ayça AKIN (Üye)

Dr. Öğr. Üyesi Coşkun KAZMA

 

İÇ PAYDAŞLAR

Belek Üniversitesi bünyesinde bulunan bütün Akademik ve İdari Personel

Öğrenci temsilcisi Doğukan Tunçay

DIŞ PAYDAŞLAR (BÖLÜM DANIŞMA KURULU)

Doç. Dr. Alper BİLGE  Akdeniz Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Öğretim Üyesi ve Bölüm Kalite Koordinatörü
Ömer HELVACI MORYA AI Technologies Genel Müdür

 

 

 

 

 

 

 

-

Image

İletişime Geçin !

İletişim

Telefon: 444 1 264

Mail: info@belek.edu.tr

For English : +90 549 870 362

Adres

Kadriye Mah. Celal Bayar Cad. No:5-6

Serik/ANTALYA, 07525

2025 - 2026 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi için tıklayınız.

2025 - 2026 Eğitim Öğretim Yılı Lisansüstü Akademik Takvimi için tıklayınız.

2024 - 2025 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi için tıklayınız

2024 - 2025 Eğitim Öğretim Yılı Lisansüstü Akademik Takvimi için tıklayınız

2023 - 2024 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi için tıklayınız
2022 - 2023 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi için tıklayınız
2021 - 2022 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi için tıklayınız
2020 - 2021 Eğitim Öğretim Yılı Akademik Takvimi için tıklayınız
 

-

-